راهنمای خرید تاج گل نمایشگاه

همیشه گل طبیعی از بهترین هدیه‌های ممکن و وسیله‌ای برای ابراز عشق و علاقه و حس همدردی به حساب می‌آمده است. گل هدیه دادن موجب خوشحالی فرد مقابل می‌شود و یک خاطره زیبا در ذهن او ثبت می‌کند. ما در ادامه قصد داریم ضمن معرفی یکی از بهترین فروشگاه‌های خرید تاج گل شما را با چند تا از رایج‌ترین تاج گل‌ها آشنا کنیم پس با ما همراه باشید:

معرفی انواع تاج گل

تاج گل کاربردهای فراوانی دارد. یکی از معمول‌ترین تاج گل‌ها که فروش بالایی را به خود اختصاص داده است، تاج گل ترحیم و پس از آن تاج گل عروس است. اما تاج گل هم چنین در جشن‌های مختلف از جمله جشن تکلیف، شکوفه ها، تولد نوزاد و جشن استقبال یا تمجید از یک فرد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گل می‌تواند با هر دو نوع گل طبیعی و مصنوعی درست شود. اما گل طبیعی به علت داشتن رنگ و بوی خاص و دادن حس زندگی و شادابی به فرد مقابل، بسیار مناسب‌تر از نوع مصنوعی آن است. برخی از انواع تاج گل عبارتند از:

  • تاج گل دو طبقه

انتخاب یک تاج گل ساده و کوچک هم کار بسیار سختی است و قطعا انتخاب تاج گل آن هم از نوع دو طبقه، این سختی انتخاب را بیش از پیش می‌کند. این نوع تاج گل‌ها که بیشتر در مراسم‌های ترحیم دیده می‌شوند. اما می‌توانند در جاهای دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرند. تاج گل دو طبقه از شکیل‌ترین و منحصر به فرد‌ترین تاج‌های گل به حساب می‌آیند. به خصوص اگر صاحب مراسمی که شما در آن شرکت می‌کنید از افراد نزدیک شما محسوب می‌شوند یا به هر نظر فرد مهمی است، تاج گل دو طبقه پیشنهاد ما به شما است.

  • تاج گل عروسی

در این بخش قصد داریم یک لیست از انواع تاج گل‌های عروس را به شما معرفی کنیم تا در بزرگترین روز زندگی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و با آن زیباتر شوید.

  • تاج با گل‌های رنگی مختلف: شما با انتخاب چنین تاج گلی در واقع شهامت خود را در بازی با رنگ‌های مختلف نشان می‌دهید. هم چنین می‌توانید از رنگ‌هایی استفاده کنید یکی از آن‌ها تم جشن عروسی شما و بقیه مکمل آن باشند مانند بنفش و کرم و صورتی.
  • تاج گل یک رنگ: این تاج گل برای عروس‌هایی که از اکسسوری‌های تجملاتی‌تر استفاده کرده‌اند، بیشتر مناسب است و یک حالت تعادل را ایجاد می‌کند.
  • تاج و دسته گل ست: یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر عروس وجود تاج و دسته گل هماهنگ با یک دیگر است. شما با این انتخاب دیگر نیازی نیست یک وقت مضاعف را صرف انتخاب و خرید دسته گل کنید.

فروشگاه گل و گیاهان طبیعی سامی گل با داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه انتخاب تاج گل عروسی و تدارکات تاج گل برای مراسمات و جشن‌ها فعالیت می‌کند. این فروشگاه آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است تا در زیباترین شب زندگی خود متفاوت و باشکوه ظاهر شوید.

تاج گل قیمت مناسب

قیمت تاج گل به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل اندازه آن، کیفیت متریال به کار رفته در آن و حتی نوع گل‌های استفاده شده، می شود. اما توصیه می‌کنیم که قیمت مناسب را تا حدی مد نظر داشته باشید و همیشه کیفیت را فدای کمیت نکنید. به عنوان مثال هرچه اسفنج به کار رفته شده در تاج گل باکیفیت‌تر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. بهتر است بدانید همین اسفنج با کیفیت از ساقه گل‌ها محافظت می‌کند تا تازه‌تر بمانند و موجب افزایش دوام تاج گل می‌شوند.  برخی از انواع گل‌ها نسبت به سایرین گران قیمت‌تر هستند، اما یکی از دلایل استفاده از آن‌ها در تاج گل، دوام و طول عمر بالایشان است؛ بنابراین همیشه سعی کنید قیمت و کیفیت را در کنار یک دیگر قرار دهید و در نهایت به صرفه‌ترین محصول خود را انتخاب کنید.

چگونه تاج گل بخریم

راه‌های زیادی برای تهیه یک تاج گل وجود دارد. شما می توانید با دیدن آموزش‌های نحوه درست کردن تاج گل در فضای مجازی و انجام آن در خانه که سختی‌های خودش را دارد، تاج گل مد نظر خود را تهیه کنید. اما به نظر می‌رسد این کار وقت زیادی را از شما جهت پیدا کردن گل‌ها و متریال مناسب و باکیفیت وقت می‌گیرد. همچنین درست کردن آن چندان هم ساده نیست. اما خرید تاج گل به صورت حضوری از مغازه‌های گل فروشی که آن هم زحمت پیدا کردن یک مرکز فروش خوب را بر دوش شما می‌گذارد.

در نهایت پیشنهاد ما به شما خرید از مراکز اینترنتی معتبر در سراسر کشور است. مزیت این اقدام این است که شما با چند دقیقه جستجو در فضای مجازی و مقایسه محصولات با یک دیگر می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین فروشگاه موجود را انتخاب کنید و آن‌ها سفارش شما را انجام می دهند. وشما با خرید اینترنتی تاج گل از فروشگاه اینترنتی و معتبر سامی گل می توانید کلیه تاج گل های مد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون خرابی ناشی از حمل و نقل آن، به خصوص اگر تاج گل درخواستی بزرگ باشد، دریافت کنید.  فروشگاه سامی گل با سال‌ها سابقه در زمینه فروش تخصصی گیاهان طبیعی، دسته گل و تاج گل بهترین‌ها را برای مشتریان خود طراحی می کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را به دست شما می‌رساند.

سخن پایانی

درست است که می‌شود هدیه‌های کاربردی‌تر دیگری هم به دوستان خود دهید، اما بودن یک دسته گل یا تاج گل در کنار آن یا حتی به تنهایی، زیبایی متفاوت‌تری دارد. پس حتما همیشه یکی از گزینه‌های هدیه دادن در ذهنتان، تاج گل یا دسته گل یا حتی یک شاخه گل ساده باشد. برای انتخاب یک تاج گل مناسب‌تر با یک جستجوی ساده در فضای مجازی بررسی کنید هر گل و حتی هر رنگ آن نماد و سمبل چیست تا با انتخاب گل مناسب احساسات خود را بهتر بتوانید منتقل کنید. هم چنین می‌توانید برای دریافت مشاوره  تخصصی در این زمینه با تیم سامی گل تماس بگیرید و کمک کارشناسان این مجموعه جهت خرید یک تاج گل مناسب را دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
برای سفارش گل باما تماس بگیرید